Vad hände?

Vad hände igår?
Jo, såhär var det:

En mycket trevlig fika på stugan med Sarah och Sofia ledde till en spontan utekväll.
En god vän till Sarah frågade oss om vi vill hänga med på förfest och sedan ut, och eftersom vi inte hade något bättre för oss så hängde vi på.
Utan pengar och inget speciellt  bra party mood, begav vi oss iväg till första stoppet. Runt halv elva tiden blev det en promenad ner mot stan där Pluto var vårt mål.

Det började redan vid garderoben där en snubbe från förfesten betalade allas garderob, tippar på att vi var ca 9 pers.
Därefter blev det värre, eller ska jag säga bättre??
Det som skulle sluta med en öl, blev istället ett bord fyllt av öltunnor, cider osv....
Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket alkohol framför mig på en och samma gång ! Att allt dessutom var gratis prydde våra fejs med ett chockat uttryck.
Jag vet inte vad jag ska säga, och jag vill inte äns veta hur mycket killen brände på alkohol den kvällen.

 Med andra ord blev kvällen oväntad, men mycket trevlig! Skönt att umgås med lite nytt folk.

Bildarkivet --->>

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0