Resfeber?

På lördag lämnar vi Sverige och de ska bli så jäkla skönt!

Idag så har vi sprungit runt på stan som tre vimsiga småungar, och betalat in pengar hit och hämtat ut pengar dit. Nu är i alla fall resan betald och fickpengarna är växlade. Det som återstår att göra är att städa, tvätta och packa den där förbannade resväskan som aldrig vill rymma lika mycket som jag vill att den ska göra!
Men fy så underbart det kommer vara att i 14 dagars tid (igen) få ligga på stranden för att sedan ut på kvällarna och komma hem på morgonkvisten.

14 dagar i en trerumslägenhet i Alanya med två av de bästa brudarna jag vet!
( Sofia vi lovar att köpa något fint till dig.)

Bjuder på en bild, från när jag och Sanna var där tidigare i sommras.




/ Lina


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Lina! :)

men för mig är det viktigt att ni kommer hem friska, glada och brunaaaaa!!!! =D

pusssssssssssssss!!!!!!!!!!!! <3333

2009-08-27 @ 22:29:37
URL: http://thebangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0