Tiden kommer alltid ligga steget före.

Tredje och sista året av gymnasietiden är officiellt påbörjat nu.
Hur kunde ettan och tvåan gå så snabbt?! Jag förstår verkligen inte vart all tid man tyckte fanns där, tog vägen.
Jag vet hur mycket vi hann med under tvåan och jag vet att en del saker planerades månader i förväg, och när man planerar in något har man något att längta till/se fram emot och då går tiden fram dit ganska så snabbt.
Men ändå. Kan inte förstå.

Det som är läskigt är att om ca ett år kommer vi stå och hålla om varandra och fälla några tårar och säga hur mycket vi kommer att sakna varandra. Vi kommer inte träffa varandra varje dag längre och vårt förhållande kommer att förändras.
Det vi har är så stort och viktigt så jag känner ändå att vi kommer så varandra nära trots en eventuell distans.

Jag vill bara säga mina tjejer, hur mycket jag tycker om er och jag är så oerhört lycklig av att jag har er i mitt liv. Ibland kan jag inte förstå hur lyckligt lottad jag är som har vänner som er. Även fast "the bangs" bara är en plojj grej så är själva innebörden så otroligt viktig och så mycket mer än vad som syns på ytan.

Ibland tror jag att vi fyra är en och samma person. Jag delar allt med er. Ni är det bästa förhållandet jag någonsin haft.
Sofia, Lina och Sanna jag älskar er!

/ Sarah







Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig Sarah! <3333 =)

2009-08-25 @ 23:53:28
URL: http://thebangs.blogg.se/
Postat av: Bejcon

Snyft! Nu gråter jag....!!!

2009-08-26 @ 16:01:45
URL: http://bejcon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0